![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Katalog in naročilnica
|
O sledenju Sledenje je pomembna aktivnost pri spodbujanju koordinacije oko - roka. Ko s svinčnikom ali drugim risalom sledi narisani predlogi, otrok s pogledom sproti primerja napredujočo risbo z osnovno predlogo. Pri tem se utrjuje nadzor nad drobnimi gibi roke s katerimi otrok nadzira gibanje pisala. Obenem se krepi tudi vizualno motorična integracija. Naloge sledenja so pomembne za pridobivanje spretnosti, ki igrajo pomembno vlogo pri razvoju pisanja, risanja in drugih drobno gibalnih spretnosti. Med risanjem oziroma sledenjem predlogam naj otrok ne spreminja položaja lista in naj predloge ne obrača. Če je le mogoče, naj poskusi risati posamezen lik v eni potezi, brez ustavljanja ali prestavljanja pisala. Delovni listi in dejavnosti v tem delovnem zvezku Naloge v tem delovnem zvezku so načrtovane tako, da otrok s sledenjem različno velikim likom utrjuje vizualno motorično integracijo in grafomotorične spretnosti, obenem pa utrjuje tudi pojem smeri. Predloženi liki so narisani z nizom pikic, ki jim mora otrok slediti med risanjem. Pri nekaterih delovnih listih je pikčastemu liku, ki mu sledi otrok, dodan pomožni zunanji ali notranji lik, ki je otroku v pomoč pri risanju. Težavnost nalog v delovnem zvezku se stopnjuje z manjšanjem likov, ki jim otroci sledijo pri risanju.
Delovni zvezek je en od sedmih delovnih zvezkov v kompletu Sledenje likom
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
© dr. Kristijan Musek Lešnik, dr. Petra Lešnik Musek, 2013, 2014 IPSOS dr. Kristijan Musek Lešnik s.p., Požarnice 26d, 1351 Brezovica pri Ljubljani, e-pošta: publikacije@ipsos.si |