Katalog in naročilnica
|
|

|
|
Zbirka dejavnosti za 2. triletje osnovne šole:
SAMOPODOBA, SAMOVREDNOTENJE
(2. izdaja - 2014)
Avtorja: dr. Kristijan Musek Lešnik, dr. Petra Lešnik Musek
Priročnik vključuje 51 delovnih listov.
59 strani.
Izid: 2007 (prva izdaja), 2014 (druga izdaja)
|
Ogled uvodnih strani priročnika
“Samopodoba, samovrednotenje - 2. triletje” je zbirka dejavnosti z gradivi in delovnimi listi, ki učiteljem in svetovalnim delavcem omogočajo pripravo, načrtovanje in izvedbo ur in delavnic za spodbujanje samozavedanja, odnosa do sebe, pozitivne samopodbe, samovrednotenja in razvoja identitete otrok in učencev v drugem triletju osnovne šole.
Vsebina zbirke:
- izbor različnih dejavnosti za spodbujanuje samozavedanja, pozitivne samopodobe, pozitivnega samovrednotenja in razvoja identitete
- izbor različnih dejavnosti za spodbujanuje srazvoja kompetenc na področju zastavljanja in doseganja ciljev
- 51 delovnih listov
|
Spodbujanje samozavedanja
Spodbujanje pozitivne samopodobe
Spodbujanje pozitivnega samovrednotenja
Spodbujanje razvoja identitete
Spodbujanje razvoja kompetenc na področju zastavljanja in doseganja ciljev |
Kazalo dejavnosti:
- Kdo sem jaz
- Čas za sebe
- Kaj si mislim o sebi
- Skrbi zaradi sprememb
- Pesimizem
- Kako se “odskrbimo”
- Nekaj stvari o meni
- Moja družina in jaz
- Moja prijateljstva
- Moja pesem z akrostihom
- Dobre stvari o meni
- Moje kazalo za knjige
- Če bi bil/bila žival
- Moja družina
- Najboljša stvar vseh časov
- Moja močna in manj močna področja
- Moje najljubše stvari
- Stvari, ki jih imam rad, in stvari, ki jih ne maram
- Samoocena za ta teden
- Samoocena za ta mesec
- Vsi smo posebni in enkratni
- Pohvale
- Zanašanje na sebe
- Samozavest
- Gradimo svojo samozavest
- Naše vloge v družinah
- Sam svoj šef / Sama svoja šefinja
- Goooool!
- Veriga uspehov
- Kaj mi gre dobro
- Kaj lahko povem o mojem otroku - list za starše
- Sprejemanje in zavračanje
- Tudi opravila in obveznosti so lahko zabavne
- Pozitivno gledanje na stvari
- Neodvisnost
- Ključ do uspeha
- Kaj mi gre dobro
Namen zbirke:
Spodbujanje samozavedanja pri učencih, njihove pozitivne samopodobe, pozitivnega samovrednotenja, razvoja identitete in razvoja kompetenc na področju zastavljanja in doseganja ciljev.
Zbirka dejavnosti “Samopodoba, samovrednotenje - 2. triletje” omogoča uporabo v razredu v okviru razrednih ur, ali različnih predmetov in vsebin, ali v okviru svetovalnega dela, ali v okviru posebnih dejavnosti in delavnic. Primerna je za načrtovanje krajših aktivnosti, za organiziranje posameznih vsebinskih sklopov, ali za projektno delo. Dejavnosti v zbirki omogočajo:
- individualno delo in razmišljanje,
- delo, razmišljanje in pogovor v manjših skupinah, ali
- delo, razmišljanje in pogovor v celem razredu.
Vzgojno-izobraževalna področja, na katera posega zbirka dejavnosti:
- samozavedanje
- pozitivna samopodoba
- pozitivno samovrednotenje
- razvoj identitete
- razvoj kompetenc na področju zastavljanja in doseganja ciljev
Izbor primernih tem za starost in izkušnje otrok in učencev
Zbirka dejavnosti zajema delovne liste in dejavnosti, primerne za učence v drugem triletju osnovne šole. Posamezne dejavnosti lahko uporabite tudi pri mlajših ali starejših učencih; pri izboru delovnih listov upoštevajte njihove izkušnje in starost.
Širok in delovnih listov omogoča izbiro vsebin, ki so najbližje izkušnjam in starosti vaših otrok oziroma učencev. Obenem omogoča, da najdete primerne dejavnosti in vsebine za vprašanja, ki so v določenem trenutku najbolj aktualna.
Odprtost, širina, avtonomija pri izboru in načrtovanju dejavnosti
Vsebina mape je odprta in pri načrtovanju dejavnosti dopušča široko avtonomijo in ustvarjalnost. Poleg osnovne uporabe delovnih listov odpira različne druge možnosti:
- razvoj novih, inovativnih dejavnosti na podlagi delovnih listov iz mape,
- nadgradnja posamezne dejavnosti in delovnega lista s pogovorom o tem, zakaj so stvari, o katerih se pogovarjate, pomembne za življenje,
- spodbujanje razmišljanja o tem, zakaj sami sebe včasih vidimo drugače kot drugi ljudje, ki nas ne poznajo tako dobro in ne poznajo vseh naših želja in motivov,
- spodbujanje razmišljanja o tem, kako se odnos, ki ga imamo do sebe, povezuje z odnosom, ki ga imamo do drugih,
- navezovanje dejavnosti in razmišljanja na aktualne teme, vprašanja, probleme pri posameznih učencih ali v razredu in
- številne druge možnosti.
|
|
|
|