Katalog in naročilnica
|
|

|
|
Zbirka dejavnosti za 3. triletje osnovne šole:
MI IN NAŠI ODNOSI - 2. del
(2. izdaja - 2014)
Avtorja: dr. Kristijan Musek Lešnik, dr. Petra Lešnik Musek
Priročnik vključuje 39 delovnih listov.
46 strani.
Izid: 2007 (prva izdaja), 2014 (druga izdaja)
|
Ogled uvodnih strani priročnika
“Mi in naši odnosi” je zbirka dejavnosti z gradivi in delovnimi listi, ki učiteljem in svetovalnim delavcem omogočajo pripravo, načrtovanje in izvedbo ur in delavnic za spodbujanje razvoja socialnih kompetenc učencev v tretjem triletju osnovne šole.
Vsebina zbirke:
- izbor različnih dejavnosti in delavnic za spodbujanje razvoja socialnih spretnosti in kompetenc, za spodbujanje prosocialnega vedenja, altruizma in empatije, za spodbujanje sodelovalnega in timskega dela
- aktivnosti in dejavnosti s področja družinskih in prijateljskih odnosov in dinamike
- 39 delovnih listov
|
Aktivnosti in delavnice s področja družinskih in prijateljskih odnosov in dinamike
Spodbujanje razvoja socialnih spretnosti in kompetenc
Spodbujanje prosocialnega vedenja
Spodbujanje altruizma in empatije
Spodbujanje sodelovalnega in timskega dela
|
Kazalo dejavnosti:
- Oblački za spodbudo
- Oblački za pohvalo
- Jezne besede
- Kaj je sodelovanje?
- Sodelovanje med ljudmi
- Govorica jeze
- Odnosi v razredu
- Razredni dogovor
- Konflikti in pogajanja
- Ocena skupinskega dela
- Kako rešujemo konflikte
- Reševanje konfliktov
- Dnevnik mojega prepira
- Intervju jeze
- Težka vprašanja o prijateljstvu
- Spoštljivo nestrinjanje
- Težavni ljudje
- Sodelovalno reševanje problemov
- Pomoč drugim v težavah
- Ali pritegnem ali odvračam druge
- Voditeljske sposobnosti
- Razredna opozorila
- Posredovanje pri reševanju konflikta
- Vrednote v mojem razredu
- Vprašalnik o razredu
- Konflikte se da rešiti
- Nenapisana pravila v družinah
- Kako si v družini izražamo čustva
- Starši niso vedno popolni
- Spoštovanje do staršev
Namen zbirke:
Spodbujanje razvoja socialnih spretnosti in kompetenc, spodbujanje prosocialnega vedenja, altruizma in empatije, spodbujanje sodelovalnega in timskega dela; spodbujanje samorefleksije in razvoja na področju družinskih in prijateljskih odnosov in dinamike.
birka dejavnosti “Mi in naši odnosi” omogoča uporabo v razredu v okviru različnih predmetov in vsebin, ali v okviru svetovalnega dela, ali v okviru posebnih dejavnosti in delavnic. Primerna je za načrtovanje krajših aktivnosti, za organiziranje posameznih vsebinskih sklopov, ali za projektno delo. Dejavnosti v zbirki omogočajo:
- individualno delo in razmišljanje,
- delo, razmišljanje in pogovor v manjših skupinah, ali
- delo, razmišljanje in pogovor v celem razredu.
Vzgojno-izobraževalna področja, na katera posega zbirka dejavnosti:
- družinski in prijateljski odnosi in dinamika
- socialne spretnosti in kompetence
- prosocialno vedenje, altruizem, empatija
- sodelovalno in timsko delo
Izbor primernih tem za starost in izkušnje otrok in učencev
Zbirka dejavnosti zajema delovne liste in dejavnosti, primerne za učence v drugem triletju osnovne šole. Posamezne dejavnosti lahko uporabite tudi pri mlajših ali starejših učencih; pri izboru delovnih listov upoštevajte njihove izkušnje in starost.
Širok in delovnih listov omogoča izbiro vsebin, ki so najbližje izkušnjam in starosti vaših otrok oziroma učencev. Obenem omogoča, da najdete primerne dejavnosti in vsebine za vprašanja, ki so v določenem trenutku najbolj aktualna.
Odprtost, širina, avtonomija pri izboru in načrtovanju dejavnosti
Vsebina mape je odprta in pri načrtovanju dejavnosti dopušča široko avtonomijo in ustvarjalnost. Poleg osnovne uporabe delovnih listov odpira različne druge možnosti:
- razvoj novih, inovativnih dejavnosti na podlagi delovnih listov iz mape,
- nadgradnja posamezne dejavnosti in delovnega lista s pogovorom o tem, zakaj so stvari, o katerih se pogovarjate, pomembne za življenje,
- spodbujanje razmišljanja o pomenu medosebnih odnosov, o pomenu prijateljstva, o pomenu dobrih in podpornih odnosov v družini,
- spodbujanje razmišljanja o pomenu altruizma, empatije,
- spodbujanje razmišljanja o tem, kako se odnos, ki ga imamo do drugih, povezuje z odnosom, ki ga imajo drugi do nas,
- navezovanje dejavnosti in razmišljanja na aktualne teme, vprašanja, probleme pri otrocih ali v razredu in
- številne druge možnosti.
|
|
|
|