Katalog in naročilnica
|
|

|
|
Zbirka dejavnosti za 3. triletje osnovne šole:
VREDNOTE IN MORALNA NAČELA
(2. izdaja - 2014)
Avtorja: dr. Kristijan Musek Lešnik, dr. Petra Lešnik Musek
Priročnik vključuje 46 delovnih listov.
52 strani.
Izid: 2007 (prva izdaja), 2014 (druga izdaja)
|
Ogled uvodnih strani priročnika
“Vrednote in moralna načela” je zbirka dejavnosti z gradivi in delovnimi listi, ki učiteljem in svetovalnim delavcem omogočajo pripravo, načrtovanje in izvedbo ur in delavnic za spodbujanje razmišljanja o nekaterih pomembnih človeških vrednotah in moralnih načelih pri učencih v tretjem triletju osnovne šole.
Vsebina zbirke:
- izbor različnih dejavnosti in delavnic za spodbujanje razmišljanja o pomembnih vrednotah in moralnih načelih
- izbor različnih dejavnosti in delavnic za spodbujanje razvoja moralnega presojanja
- 46 delovnih listov
|
Spodbujanje razmišljanja o pomembnih vrednotah
Spodbujanje razvoja moralnega presojanja
|
Kazalo dejavnosti:
- Moj knjižni jaz
- Moj filmski jaz
- Moj stripovski jaz
- Sanjam
- Moj prihodnji življenjepis
- Moje življenje
- Moja gledališka igra
- Kartice za igro vlog
- Moj knjižni junak
- Moj filmski junak
- Moj junak iz stripa
- Pantomima
- Pravi nasvet
- Televizijski oglas za vrednoto poštenost
- Televizijski oglas za vrednoto sočutje
- Televizijski oglas za vrednoto sodelovanje
- Televizijski oglas za vrednoto pogum
- Televizijski oglas za vrednoto pravičnost
- Televizijski oglas za vrednoto prijaznost
- Televizijski oglas za vrednoto zvestoba
- Televizijski oglas za vrednoto potrpežljivost
- Televizijski oglas za vrednoto ponos
- Televizijski oglas za vrednoto spoštovanje
- Televizijski oglas za vrednoto odgovornost
- Televizijski oglas za vrednoto strpnost
- Moji cilji
- Moji junaki
- Spoštovanje do staršev
- Včasih lahko pomagam tudi naskrivaj
- Prijaznost
- Zaupanje drugim ljudem
- Pravičnost
- Poštenost
- Spoštovanje
- Odgovornost
- Sočutje
- Prijateljstvo
- Strpnost
- Pogum
- Iskrenost
- Miroljubnost
- Zvestoba
- Skrbnost
- Potrpežljivost
- Delavnost
Namen zbirke:
Spodbujanje razmišljanja o nekaterih pomembnih človeških vrednotah in moralnih načelih; spodbujanje razvoja moralnega presojanja.
Zbirka dejavnosti “Vrednote in moralna načela” omogoča uporabo v razredu v okviru različnih predmetov in vsebin, ali v okviru svetovalnega dela, ali v okviru posebnih dejavnosti in delavnic. Primerna je za načrtovanje krajših aktivnosti, za organiziranje posameznih vsebinskih sklopov, ali za projektno delo. Dejavnosti v zbirki omogočajo:
- individualno delo in razmišljanje,
- delo, razmišljanje in pogovor v manjših skupinah, ali
- delo, razmišljanje in pogovor v celem razredu.
Vzgojno-izobraževalna področja, na katera posega zbirka dejavnosti:
- vrednote
- moralna načela
- etika
- moralno presojanje
Izbor primernih tem za starost in izkušnje otrok in učencev
Zbirka dejavnosti zajema delovne liste in dejavnosti, primerne za učence v drugem triletju osnovne šole. Posamezne dejavnosti lahko uporabite tudi pri mlajših ali starejših učencih; pri izboru delovnih listov upoštevajte njihove izkušnje in starost.
Širok in delovnih listov omogoča izbiro vsebin, ki so najbližje izkušnjam in starosti vaših otrok oziroma učencev. Obenem omogoča, da najdete primerne dejavnosti in vsebine za vprašanja, ki so v določenem trenutku najbolj aktualna.
Odprtost, širina, avtonomija pri izboru in načrtovanju dejavnosti
Vsebina mape je odprta in pri načrtovanju dejavnosti dopušča široko avtonomijo in ustvarjalnost. Poleg osnovne uporabe delovnih listov odpira različne druge možnosti:
- razvoj novih, inovativnih dejavnosti na podlagi delovnih listov iz mape,
- nadgradnja posamezne dejavnosti in delovnega lista s pogovorom o tem, zakaj so stvari, o katerih se pogovarjate, pomembne za življenje,
- spodbujanje razmišljanja o tem, da so nekatere vrednote zelo splošne in skupne, nekatere druge vrednote pa lahko različni ljudje cenijo različno,
- spodbujanje razmišljanja o tem, zakaj je pomembno, da v življenju sledimo jasnim vrednotam in moralnim načelom,
- navezovanje dejavnosti in razmišljanja na aktualne teme, vprašanja, probleme pri učencih ali v razredu in
- številne druge možnosti.
|
|
|
|