ENG
     
     
     
 

Seminarji in izobraževanja

Vzgoja za odgovornost (30.3.2016)

Preprečevanje in prepoznavanje nasilja v šoli: Kako se lotimo raziskave nasilja v šoli (16.3.2016)

Preprečevanje in prepoznavanje nasilja v šoli: Vprašalniki in lestvice za delo s posameznimi učenci (13.4.2016)

 

 
 

 

Katalog in naročilnica

 

SEMINAR

Prepoznavanje in preprečevanje nasilja v šoli

PREPREČEVANJE NASILJA: PRIROČNIKI ZA SVETOVALNO DELO S POSAMEZNIMI UČENCI

 

 

Predavatelj: dr. Kristijan Musek Lešnik

Datum: sreda, 13.4.2016

Lokacija: OŠ Brezovica pri Ljubljani, Brezova dvorana

Trajanje: 9.00 do 12.30

Udeleženci: šolski svetovalni delavci

Kotizacija: 24.50 EUR + ddv (cena zajema plačilo kotizacije in izbranega priročnika - po izbiri udeleženca - iz kompleta VPRAŠALNIKI IN LESTVICE ZA DELO S POSAMEZNIMI UČENCI) za enega udeleženca; za vsakega nadaljnjega udeleženca znaša cena seminarja 18,00 EUR + ddv.

* za naročnike celotnega kompleta VPRAŠALNIKI IN LESTVICE ZA DELO S POSAMEZNIMI UČENCI je kotizacija brezplačna (za največ tri udeležence s posamezne šole)

 

 

e-prijava na seminar

Na seminarju bomo obravnavali 7 priročnikov za delo s posameznimi učenci, žrtvami, opazovalci, ali storilci nasilja. Priročniki vsebujejo lestvice in vprašalnike s pomočjo katerih prepoznavamo žrtve in storilce nasilja, odnos učencev do nasilja, njihove občutke varnosti ali ogroženosti, stopnjo tveganja za vključevanje v nasilje.

Vsebine seminarja:

  • Kratka lestvica agresivnega vedenja
  • Lestvica stališč do nasilnega vedenja
  • Vprašalnik počutja v šoli (občutek varnosti)
  • Lestvica počutja ob nasilnem in nenasilnem vedenju
  • Vprašalnik nasilnega vedenja v šoli (verzija za učenca)
  • Vprašalnik nasilnega vedenja v šoli (verzija za ocenjevalca)
  • Prepoznavanje žrtev nasilnega vedenja v šoli ali v skupini

Šol brez nasilja ni. Obstajajo le šole z manj in šole z več nasilja. Šole, v katerih je manj nasilja, se nasilja zavedajo, ga znajo prepoznati, se znajo uspešno soočati z njim in ga znajo obvladovati. Ne skrivajo se pred nasiljem. Tudi zanikajo ga ne. Poskušajo ga aktivno preprečevati. Če se zgodi, ga ne pometejo pod preprogo, pač pa se odkrito spopadejo z njim. Šole, v katerih je manj nasilja, so šole, ki imajo do problematike nasilja proaktiven odnos. Pričakajo ga pripravljene in se znajo odzvati nanj.

V zvezi z nasiljem velja zelo preprosto pravilo: preventiva je veliko boljša kot kurativa. Seveda je pri vsakem nasilju pomembna tudi kurativa. A ta se zgodi šele takrat, ko se je nasilje že pripetilo, ko je škoda že storjena, in ko žrtve že trpijo. Preventiva preprečuje trpljenje in psihološko - velikokrat pa tudi drugačno - škodo, ki jo za sabo pusti nasilje.

Če se odkrito spopadamo z nasiljem – vplivamo na njegovo pogostost in jakost!

Če nasilje zanikamo in prikrivamo – prav tako vplivamo na njegovo pogostost in jakost!

Šole, ki se znajo uspešno soočiti z nasiljem, pomembno vplivajo na to, kolikokrat bo v njih prišlo do primerov nasilja, koliko otrok bo vanje vpletenih, ter kako resne bodo njihove posledice.

Seminar je namenjen tudi naročnikom Kompleta VPRAŠALNIKI IN LESTVICE ZA DELO S POSAMEZNIMI UČENCI kot podpora pri uporabi kompleta in posameznih priročnikov.

 

e-prijava na seminar

 

 

 

 

 

 

 

   

Nazaj na vrh

 

   
     

© dr. Kristijan Musek Lešnik, 2011, 2014, 2016

IPSOS dr. Kristijan Musek Lešnik s.p., Požarnice 26d, 1351 Brezovica pri Ljubljani, e-pošta: publikacije@ipsos.si