![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Katalog in naročilnica
|
O sledenju Sledenje je pomembna aktivnost pri spodbujanju koordinacije oko - roka. Ko s svinčnikom ali drugim risalom sledi narisani predlogi, otrok s pogledom sproti primerja napredujočo risbo z osnovno predlogo. Pri tem se utrjuje nadzor nad drobnimi gibi roke s katerimi otrok nadzira gibanje piosala in se krepi vizualno motorična integracija. Naloge sledenja so pomembne za pridobivanje spretnosti, ki igrajo pomembno vlogo pri razvoju pisanja, risanja in drugih drobno gibalnih spretnosti. Med risanjem oziroma sledenjem predlogam naj otrok ne spreminja položaja lista in naj ga ne obrača. Če je le mogoče, naj poskusi risati posamezen lik v eni potezi, brez ustavljanja ali prestavljanja pisala. . Delovni listi in dejavnosti v tem delovnem zvezku Naloge v tem delovnem zvezku so načrtovane tako, da otrok s sledenjem različno dolgim ravnim in neravnim črtam utrjuje grafomotorične spretnosti. Predložene črte so začrtane z nizom pikic, ki jim mora otrok slediti med risanjem. Težavnost nalog v delovnem zvezku se stopnjuje v dveh smereh:
Delovni zvezek je en od desetih delovnih zvezkov v kompletu Preprosto povezovanje, prerisovanje, sledenje
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
© dr. Kristijan Musek Lešnik, dr. Petra Lešnik Musek, 2013, 2014 IPSOS dr. Kristijan Musek Lešnik s.p., Požarnice 26d, 1351 Brezovica pri Ljubljani, e-pošta: publikacije@ipsos.si |