![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Katalog in naročilnica
|
Kompleti za delo z otroki in mladostniki starimi od 7 do 16 let za učitelje razrednega pouka, razrednike, svetovalne delavce, učitelje OPB, izvajalce DSP.
Ideje za skupinske ali samostojne dejavnosti, delavnice in druge oblike dela, namenjene spodbujanju razmišljanja o sebi in o drugih. Spodbujanje samozavedanja, samospoštovanja in samovrednotenja. Spodbujanje razumevanja ter pozitivnega vrednotenja drugih. Povezovanje osebnih lastnosti z odločitvami in vedenjem. Osebne lastnosti in pridevniki s pozitivno konotacijo otrokom in mladostnikom omogočajo, da pri sebi in pri vrstnikih prepoznavajo različne pozitivne lastnosti.
Kompleti zajemajo različno število osebnih lastnosti oziroma pridevnikov s pozitivno konotacijo, ki opisujejo ljudi in njihovo vedenje. Besede so izbrane v skladu z razvojno stopnjo in razumevanjem otrok in najstnikov, ki jim je posamezen komplet namenjen. Cilj dejavnosti za vse starosti je usmerjanje pozornosti otrokin najstnikov na pozitivne lastnosti in poteze pri sebi in pri drugih. Dejavnosti v kompletih otroke in najstnike preko iskanja primerov iz osebnih izkušenj spodbujajo k povezovanju osebnih lastnosti in vedenja. Na ta način pri njih utrjujejo razumevanje, da naše lastnosti pomembno vplivajo na naše odločitve in ravnanja. Dejavnosti omogočajo uresničevanje posameznih ciljev iz učnih načrtov za predmete Spoznavanje okolja (1. triletje), Družba (2. triletje), Domovinska in državljanska vzgoja ter etika (3. triletje). Kompleti omogočajo različne dejavnosti v večjih skupinah (razred), manjših skupinah, ali pa individualno delo s posameznim otrokom oziroma najstnikom.
KAKŠEN SEM? KAKŠNA SEM? KAKŠNI SMO? 7 DO 9 LET
Komplet zajema 42 različnih osebnih lastnosti oziroma pridevnikov s pozitivno konotacijo, ki opisujejo ljudi in njihovo vedenje. Besede so izbrane v skladu z razvojno stopnjo in razumevanjem otrok, starih približno sedem do devet let. Vsebina kompleta:
KAKŠEN SEM? KAKŠNA SEM? KAKŠNI SMO? 10 DO 12 LET
Komplet zajema 122 različnih osebnih lastnosti oziroma pridevnikov s pozitivno konotacijo, ki opisujejo ljudi in njihovo vedenje. Besede so izbrane v skladu z razumevanjem otrok, starih približno deset do dvanajst let. Vsebina kompleta:
KAKŠEN SEM? KAKŠNA SEM? KAKŠNI SMO? 13 DO 16 LET
Komplet zajema 192 različnih osebnih lastnosti oziroma pridevnikov s pozitivno konotacijo, ki opisujejo ljudi in njihovo vedenje. Besede so izbrane v skladu z razumevanjem najstnikov. Vsebina kompleta:
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
© dr. Kristijan Musek Lešnik, 2011, 2014, 2016 IPSOS dr. Kristijan Musek Lešnik s.p., Požarnice 26d, 1351 Brezovica pri Ljubljani, e-pošta: publikacije@ipsos.si |