![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Katalog in naročilnica
|
Prepoznavanje in preprečevanje nasilja v šoli
Komplet zajema 7 priročnikov za delo s posameznimi učenci. Priročniki vsebujejo lestvice in vprašalnike s pomočjo katerih prepoznavamo žrtve in storilce nasilja, odnos učencev do nasilja, njihove občutke varnosti ali ogroženosti, stopnjo vključevanja v nasilje. Priročniki omogočajo neomejeno razmnoževanje in uporabo vprašalnikov in lestvic za potrebe šole in dela z učenci. KLAV - KRATKA LESTVICA AGRESIVNEGA VEDENJA
4 različice lestvic (2 za fante, 2 za dekleta). Priročnik omogoča neomejeno razmnoževanje vprašalnikov za potrebe šole. Lestvica KLAV je namenjena ugotavljanju pogostosti in oblik agresivnih vedenj pri učencih, otrocih in mladostnikih. Uporabna je kot pripomoček za prepoznavanje otrok in mladostnikov, ki imajo težave z agresivnim vedenjem in z nadzorom agresivnih impulzov. Primerna je tudi za ugotavljanje splošnih značilnosti in pojavljanja agresivnih vedenj v posameznem razredu, skupini, ali na celotni šoli. Lestvica KLAV je namenjena učiteljem, šolskim svetovalnim delavcem, svetovalnim delavcem in drugim strokovnjakom kot orodje za vpogled v značilne oblike agresivnega vedenja otrok oziroma mladostnikov. Uporablja se v okviru vsakdanje pedagoške dejavnosti, ali svetovalnega oziroma preventivnega procesa. Kategorija: lestvico lahko uporablja psiholog, ali šolski svetovalni delavec, ali drug strokovnjak za svetovanje otrokom in mladostnikom ter njihovim staršem. Starostni razpon: 8 do 18 let. Število postavk: 13.
LSNV - LESTVICA STALIŠČ DO NASILNEGA VEDENJA
6 različic lestvice (3 za fante, 3 za dekleta). Priročnik omogoča neomejeno razmnoževanje vprašalnikov za potrebe šole. Lestvica LSNV je namenjena ugotavljanju stališč učencev in najstnikov do nasilnih vedenj in ravnanj. Namenjena je učiteljem, šolskim svetovalnim delavcem, svetovalnim delavcem in drugim strokovnjakom kot orodje za vpogled v stališča učencev in mladostnikov do nasilnega vedenja in nasilnega reševanja težav. Stališča do nasilja, nasilnega in nenasilnega reševanja problemov imajo več pomembnih posledic. Med drugim se lahko povezujejo z dejanskimi vedenjskimi vzorci učencev in mladostnikov v konfliktnih in frustrirajočih okoliščinah; strpnost do nasilja se lahko povezuje z večjo nagnjenostjo k nasilnemu odzivanju in reševanju problemov. Kategorija: lestvico lahko uporablja učitelj ali svetovalni delavec. Starostni razpon: 9 do 18 let. Število postavk: celotna lestvica 22, podlestvica sprejemljivost nasilja 11, podlestvica nenasilno reševanje problemov 11.
VPŠ - VPRAŠALNIK POČUTJA V ŠOLI (Občutek varnosti)
2 različici lestvice (1 za fante, 1 za dekleta). Priročnik omogoča neomejeno razmnoževanje vprašalnikov za potrebe šole. Vprašalnik VPŠ je namenjen ugotavljanju počutja učencev v šoli in ugotavljanju povezave med počutjem ne eni, ter različnimi dogodki, pojavi in odnosi v šoli na drugi strani. Namenjen je odkrivanju kritičnih dejavnikov, ki lahko prispevajo k slabšemu počutju ali zmanjšanem občutku varnosti učencev. Vprašalnik omogoča prepoznavanje učencev, ki se v šoli ne počutijo dobro, in prepoznavanje dejavnikov šolskega okolja, ki prispevajo k takšnemu počutju. Uporaben je pri načrtovanju podpore učencem in pri načrtovanju strategij za zagotavljanje ustreznega okolja za učence in za izboljšanje njihovega počutja v okviru cele šole, posameznih oddelkov ali skupin. Kategorija: lestvico lahko uporablja učitelj ali svetovalni delavec. Starostni razpon: 8 do 16 let. Število postavk: 31.
LPNNV - LESTVICA POČUTJA OB NASILNEM IN NENASILNEM VEDENJU
4 različice lestvice (2 za fante, 2 za dekleta). Priročnik omogoča neomejeno razmnoževanje vprašalnikov za potrebe šole. Lestvica LPNNV je namenjena ugotavljanju občutij učencev in mladostnikov v okoliščinah, ko so priče nasilnemu ali nenasilnemu reševanju problemov in konfliktov. Občutki otrok in najstnikov ob nasilnem ali nenasilnem vedenju drugih lahko pomembno vplivajo na razvoj in ponotranjanje mehanizmov za uspešno soočanje z različnimi konfliktnimi in frustrirajočimi okoliščinami. Lestvica je uporabna kot pripomoček za prepoznavanje otrok in mladostnikov, ki imajo težave z doživljanjem in občutki ob nasilnem in nenasilnem vedenju drugih; ali kot pripomoček za ugotavljanje splošnih občutkov ob nasilnih in nenasilnih vedenjih v posameznem razredu, skupini, ali na šoli. Uporablja se v okviru vsakdanje pedagoške dejavnosti, ali svetovalnega oziroma preventivnega procesa. Kategorija: lestvico lahko uporablja učitelj ali svetovalni delavec. Starostni razpon: 8 do 15 let. Število postavk: 17.
VNVŠu - VPRAŠALNIK NASILNEGA VEDENJA V ŠOLI (Verzija za učenca)
2 različici lestvice (1 za fante, 1 za dekleta). Priročnik omogoča neomejeno razmnoževanje vprašalnikov za potrebe šole. Vprašalnik VNVŠu je namenjen ugotavljanju oblik in pogostosti nasilnih vedenj med otroki in mladostniki. Učitelji, psihologi, šolski svetovalni delavci, svetovalci in drugi strokovnjaki ga lahko uporabljajo kot orodje za:
Pri učencih, pri katerih pride do nenadnega porasta nasilnih vedenj, lahko vprašalnik pomaga pri iskanju vzrokov za porast pogostosti nasilnih vedenj, in kot orodje pri razvijanju strategij za obvladovanje otrokovih oz. mladostnikovih impulzov in zmanjšanje pojavnosti nasilnih vedenj. Kategorija: vprašalnik lahko uporablja psiholog, ali šolski svetovalni delavec, ali drug strokovnjak za svetovanje otrokom in mladostnikom. Starostni razpon: 8 do 16 let. Število postavk: 19.
VNVŠu - VPRAŠALNIK NASILNEGA VEDENJA V ŠOLI (Verzija za ocenjevalca)
2 različici lestvice (1 za fante, 1 za dekleta). Priročnik omogoča neomejeno razmnoževanje vprašalnikov za potrebe šole. Vprašalnik VNVŠo je namenjen ugotavljanju oblik in pogostosti nasilnih vedenj med otroki in mladostniki. Učitelji, psihologi, šolski svetovalni delavci, svetovalci in drugi strokovnjaki ga lahko uporabljajo kot orodje za:
Vprašalnik VNVŠo omogoča primerjavo med opazovalčevo oceno učenčevega vedenja in samooceno, ki jo na vprašalniku VNVŠu poda sam učenec. Ta primerjava omogoča vpogled v kritičnost otroka do lastnega vedenja, in v njegovo splošno razumevanje nasilnega vedenja. Kategorija: vprašalnik lahko uporablja psiholog, ali šolski svetovalni delavec, ali drug strokovnjak za svetovanje otrokom in mladostnikom. Starostni razpon: 8 do 16 let. Število postavk: 19.
PŽNV - PREPOZNAVANJE ŽRTEV NASILNEGA VEDENJA V ŠOLI ALI V SKUPINI Priročnik vsebuje štiri različne vprašalnike: PŽNV-BA Prepoznavanje žrtev nasilnega vedenja - besedna agresivnost PŽNV-TA Prepoznavanje žrtev nasilnega vedenja - telesna agresivnost PŽNV-PA Prepoznavanje žrtev nasilnega vedenja - posredna agresivnost PŽNV-24 Prepoznavanje žrtev nasilnega vedenja - daljša oblika
8 različic vprašalnikov (4 za fante, 4 za dekleta). Priročnik omogoča neomejeno razmnoževanje vprašalnikov za potrebe šole. Vprašalniki PŽNV so namenjeni ugotavljanju in prepoznavanju tistih članov razreda (ali druge skupine otrok oziroma mladostnikov) ki jih ogroža agresivno vedenje sošolcev, vrstnikov in drugih. Vprašalniki omogočajo prepoznavanje učencev, otrok, oziroma mladostnikov, ki so pogostejše žrtve besedne, telesne, ali posredne agresivnosti vrstnikov. Kategorija: vprašalnike uporabljajo učitelji, psihologi, ali drugi strokovnjaki (pedagogi, specialni pedagogi, idr.). Starostni razpon: 8 do 18 let. Število postavk:10 (krajši vprašalniki), 24 (daljši vprašalnik).
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
© dr. Kristijan Musek Lešnik, 2011, 2014, 2016 IPSOS dr. Kristijan Musek Lešnik s.p., Požarnice 26d, 1351 Brezovica pri Ljubljani, e-pošta: publikacije@ipsos.si |