![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Katalog in naročilnica
|
Razvoj primernih in učinkovitih vedenjskih vzorcev je ena od ključnih nalog poznega otroštva in zgodnjega mladostništva. Priročnik spodbuja otroke in mladostnike k razmišljanju o vedenju in o njegovih posledicah. Posamezne dejavnosti spodbujajo samorefleksijo in prispevajo k utrjevanju konstruktivnih vedenjskih vzorcev, pomembnih za otrokovo oziroma mladostnikovo uspešnost v sedanjih in v prihodnjih odnosih. Osrednje vsebine priročnika se nanašajo na:
Cilji priročnika Spodbujanje pozitivnih vedenjskih vzorcev Spodbujanje prosocialnega vedenja Uravnavanje neprimernega vedenja Namen priročnika Priročnik z gradivi in delovnimi listi učiteljem in svetovalnim delavcem omogoča pripravo, načrtovanje in izvedbo ur in delavnic za spodbujanje učinkovitih vzorcev vedenja pri učencih v drugem triletju osnovne šole. Uporaba priročnika Priročnik vsebuje dejavnosti, gradiva in delovne liste, ki učiteljem in svetovalnim delavcem omogočajo pripravo, načrtovanje in izvedbo različnih dejavnosti, ali organiziranje celostnih vsebinskih sklopov. Zbrane dejavnosti, naloge, delavnice in igre so uporabne v okviru različnih šolskih predmetov in vsebin, ali v okviru svetovalnega dela. Potekajo lahko v celem razredu, v večjih ali v manjših skupinah, ali s posameznimi otroki.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
© dr. Kristijan Musek Lešnik, 2011, 2014, 2016 IPSOS dr. Kristijan Musek Lešnik s.p., Požarnice 26d, 1351 Brezovica pri Ljubljani, e-pošta: publikacije@ipsos.si |