![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Katalog in naročilnica
|
Prepoznavanje in preprečevanje nasilja v šoli Vprašalniki in lestvice za delo s posameznimi učenci
2 različici lestvice (1 za fante, 1 za dekleta). Priročnik omogoča neomejeno razmnoževanje vprašalnikov za potrebe šole.
Vprašalnik VPŠ je namenjen ugotavljanju počutja učencev v šoli in ugotavljanju povezave med počutjem ne eni, ter različnimi dogodki, pojavi in odnosi v šoli na drugi strani. Vprašalnik se osredotoča na počutje učencev v različnih okoliščinah, prostorih in odnosih v šoli. Namenjen je odkrivanju kritičnih dejavnikov, ki lahko prispevajo k slabšemu počutju ali zmanjšanem občutku varnosti učencev. Omogoča prepoznavanje učencev, ki se v šoli ne počutijo dobro, in prepoznavanje tistih elementov šolskega okolja, ki prispevajo k takšnemu počutju. Vprašalnik je uporaben pripomoček pri načrtovanju podpore učencem, ki se v šoli ne počutijo dobro. Primeren je kot vir podatkov za načrtovanje strategij za zagotavljanje ustreznega okolja za učence in za izboljšanje njihovega počutja v okviru cele šole, posameznih oddelkov ali skupin. Vprašalnik je namenjen učiteljem, šolskim svetovalnim delavcem, svetovalnim delavcem in drugim strokovnjakom kot pripomoček za razumevanje počutja učencev v šoli. Namenjen je ugotavljanju splošnega počutja učencev in vzrokov za njihovo počutje v šoli. Na ravni šole je vprašalnik primeren za prepoznavanje dejavnikov, okoliščin, prostorov in ravnanj, ki pri učencih sprožajo neprijetne občutke, za zagotavljanje ustreznega nadzora in za ustrezno preprečevanje neprimenih in ogrožujočih vedenj in ravnanj. Vprašalnik VPŠ ni psihodiagnostični inštrument. Če odgovori na vprašalniku izpostavijo močne neprijetne občutke pri posameznih učencih ali v večjih skupinah, ali pri posameznih učencih opozorijo na resne težave s splošnim počutjem v šoli, je smiselno razmisliti o poglobljenem pogovoru, analizi in obravnavi vzrokov za te težave. Vprašalnik VPŠ se uporablja pri otrocih in mladostnikih od 8. leta starosti naprej. Pri mlajših otrocih lahko poteka izpolnjevanje vprašalnika individualno v obliki strukturiranega pogovora. V kompletu Vprašalniki in lestvice za delo s posameznimi učenci so še naslednji priročniki:
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
© dr. Kristijan Musek Lešnik, 2011, 2014, 2016 IPSOS dr. Kristijan Musek Lešnik s.p., Požarnice 26d, 1351 Brezovica pri Ljubljani, e-pošta: publikacije@ipsos.si |