Katalog in naročilnica
|
|

|
|
Zbirka dejavnosti za 1. triletje osnovne šole:
MI IN ČUSTVA
(2. izdaja - 2014)
Avtorja: dr. Kristijan Musek Lešnik, dr. Petra Lešnik Musek
Priročnik vključuje 36 delovnih listov.
44 strani.
Izid: 2007 (prva izdaja), 2014 (druga izdaja)
|
Ogled uvodnih strani priročnika
“Mi in čustva” je zbirka dejavnosti z gradivi in delovnimi listi, ki učiteljem in svetovalnim delavcem omogočajo pripravo, načrtovanje in izvedbo ur in delavnic za spodbujanje doživljanja in zrelega izražanja čustev in občutkov otrok in učencev v prvem triletju osnovne šole.
Vsebina zbirke:
- izbor različnih dejavnosti za spodbujanje razmišljanja o čustvih in občutkih, o doživljanju, uravnavanju in izražanju čustev
- aktivnosti za uravnavanje doživljanja čustev in občutkov
- aktivnosti za spodbujanje razvoja čustvene inteligentnosti
- 36 delovnih listov
Kazalo dejavnosti :
- Besede za čustva
- Kako bi se počutil - kako bi se počutila
- Krog čustev in občutkov
- Pokaži svoja čustva - žalost
-
|
Spodbujanje razmišljanja o čustvih
Spodbujanje razmišljanja o občutkih
Spodbujanje razmišljanja o doživljanju, uravnavanju in izražanju čustev
Spodbujanje razvoja čustvene inteligentnosti |
Pokaži svoja čustva - jeza
- Pokaži svoja čustva - sram
- Pokaži svoja čustva - strah
- Pokaži svoja čustva – ljubosumnost
- Pokaži svoja čustva - veselje
- Povej, kako je ...
- Najboljša stvar vseh časov
- Obrazi občutkov
- Moje najljubše stvari
- Stvari, ki mi niso všeč
- Kaj si želim
- Kaj si želim za rojstni dan
- Mi je všeč, mi ni všeč
- Kaj največkrat čutim
- Moja družina
- Darila za družino
- Kako bi se počutil/počutila
- Kako se počutim
- Moje najljubše jedi
- Velikan
- Kadar sem jezen/jezna
- Goooool!
- Veriga uspehov
- Različna čustva
- Prepoznavanje čustvenih izrazov
Namen zbirke:
Spodbujanje razmišljanja o čustvih in občutkih, samorefleksije pri doživljanju čustev in občutkov, spodbujanje zrelega izražanja občutkov in čustev, spodbujanje uravnavanja doživljanja in izražanja čustev in občutkov, spodbujanje razvoja čustvene inteligentnosti.
Zbirka dejavnosti “Mi in čustva” omogoča uporabo v razredu v okviru različnih predmetov in vsebin, ali v okviru svetovalnega dela, ali v okviru posebnih dejavnosti in delavnic. Primerna je za načrtovanje krajših aktivnosti, za organiziranje posameznih vsebinskih sklopov, ali za projektno delo. Dejavnosti v zbirki omogočajo:
- individualno delo in razmišljanje,
- delo, razmišljanje in pogovor v manjših skupinah, ali
- delo, razmišljanje in pogovor v celem razredu.
Vzgojno-izobraževalna področja, na katera posega zbirka dejavnosti:
- samozavedanje
- čustva in občutki
- vzročno-posledične zveze med različnimi dogodki, dražljaji in čustvi
- razvoj zrelih, primernih, ustreznih načinov izražanja čustev in občutkov
- uravnavanje doživljanja in izražanja čustev in občutkov
- razvoj čustvene inteligentnosti
Izbor primernih tem za starost in izkušnje otrok in učencev
Zbirka dejavnosti zajema delovne liste in dejavnosti, primerne za otroke in učence v prvem triletju osnovne šole. Posamezne dejavnosti lahko uporabite tudi pri mlajših ali starejših otrocih; pri izboru delovnih listov upoštevajte njihove izkušnje in starost.
Širok in delovnih listov omogoča, da izberete vsebine, ki so prilagojene izkušnjam in starosti vaših otrok oziroma učencev. Obenem omogoča, da najdete primerne dejavnosti in vsebine za vprašanja, ki so v določenem trenutku najbolj aktualna.
Odprtost, širina, avtonomija pri izboru in načrtovanju dejavnosti
Vsebina mape je odprta in pri načrtovanju dejavnosti dopušča široko avtonomijo in ustvarjalnost. Poleg osnovne uporabe delovnih listov odpira različne druge možnosti:
- razvoj novih, inovativnih dejavnosti na podlagi delovnih listov iz mape,
- nadgradnja posamezne dejavnosti in delovnega lista s pogovorom o tem, zakaj so stvari, o katerih se pogovarjate, pomembne za življenje,
- spodbujanje razmišljanja o pomenu uravnoteženega doživljanja in izražanja različnih čustev in občutkov,
- ugotavljanje, da so neprijetna čustva prav tako del življenja kot prijetna, ne moremo jih preprečiti, lahko pa vplivamo na to, kako se odzovemo nanje in jih izražamo,
- navezovanje dejavnosti in razmišljanja na aktualne teme, vprašanja, probleme pri otrocih ali v razredu in
- številne druge možnosti.
|
|
|
|