Katalog in naročilnica
|
|

|
|
Zbirka dejavnosti za 2. triletje osnovne šole:
UČINKOVITO VEDENJE
(2. izdaja - 2014)
Avtorja: dr. Kristijan Musek Lešnik, dr. Petra Lešnik Musek
Priročnik vključuje 50 delovnih listov.
58 strani.
Izid: 2007 (prva izdaja), 2014 (druga izdaja)
|
Ogled uvodnih strani priročnika
“Učinkovito vedenje” je zbirka dejavnosti z gradivi in delovnimi listi, ki učiteljem in svetovalnim delavcem omogočajo pripravo, načrtovanje in izvedbo ur in delavnic za spodbujanje učinkovitih vzorcev vedenja pri učencih v drugem triletju osnovne šole.
Vsebina zbirke:
- izbor različnih dejavnosti in delavnic za spodbujanje in utrjevanje pozitivnih vedenjskih vzorcev
- izbor različnih dejavnosti in delavnic za uravnavanje neprimernega, manj prilagojenega in motečega vedenja
- 50 delovnih listov
|
Spodbujanje pozitivnih vedenjskih vzorcev
Uravnavanje neprimernega vedenja |
Kazalo dejavnosti:
- Ko stvari ne gredo po naše
- Skrbi zaradi sprememb
- Pesimizem
- Kako se “odskrbimo”
- Skrbi, ki so izginile
- Kartice za igro vlog
- Nenapisana pravila v družinah
- Kako v družini izražamo čustva
- Če zaupamo napačnim ljudem
- Tožarjenje
- Pogovarjanje o problemih
- Bodimo opaženi
- Kako sem obnašal danes, Kako sem obnašala danes
- Kako sem obnašal ta teden, Kako sem obnašala ta teden
- Prepiral sem se, Prepirala sem se
- Kadar sem jezen, Kadar sem jezna
- Pravila
- Pravila v razredu
- 50 dobrih dejanj
- Prepiranje
- Reševanje problemov
- Načini reševanja problemov
- Kako začnemo pogovor
- Kaj pomaga pri jezi
- Sprejemanje in zavračanje
- Omalovaževanje
- Značke za sošolce
- Pravila za razredne sestanke
- Pozitivno gledanje na stvari
- Je to tožarjenje?
- Jezne besede
- Odnosi v razredu
- Ali so to naredili nalašč?
- Govorica jeze
- Razredni dogovor
Namen zbirke:
Spodbujanje učinkovitih navad, spodbujanje pozitivnih vedenjskih vzorcev in uravnavanje neprimernega vedenja.
Zbirka dejavnosti “Učinkovito vedenje” omogoča uporabo v razredu v okviru različnih predmetov in vsebin, ali v okviru svetovalnega dela, ali v okviru posebnih dejavnosti in delavnic. Primerna je za načrtovanje krajših aktivnosti, za organiziranje posameznih vsebinskih sklopov, ali za projektno delo. Dejavnosti v zbirki omogočajo:
- individualno delo in razmišljanje,
- delo, razmišljanje in pogovor v manjših skupinah, ali
- delo, razmišljanje in pogovor v celem razredu.
Vzgojno-izobraževalna področja, na katera posega zbirka dejavnosti:
- vedenje
- navade
- pozitivni vedenjski vzorci
- uravnavanje vedenja
- samonadzor vedenja
- neprimerno vedenje
Izbor primernih tem za starost in izkušnje otrok in učencev
Zbirka dejavnosti zajema delovne liste in dejavnosti, primerne za učence v drugem triletju osnovne šole. Posamezne dejavnosti lahko uporabite tudi pri mlajših ali starejših učencih; pri izboru delovnih listov upoštevajte njihove izkušnje in starost.
Širok in delovnih listov omogoča izbiro vsebin, ki so najbližje izkušnjam in starosti vaših otrok oziroma učencev. Obenem omogoča, da najdete primerne dejavnosti in vsebine za vprašanja, ki so v določenem trenutku najbolj aktualna.
Odprtost, širina, avtonomija pri izboru in načrtovanju dejavnosti
Vsebina mape je odprta in pri načrtovanju dejavnosti dopušča široko avtonomijo in ustvarjalnost. Poleg osnovne uporabe delovnih listov odpira različne druge možnosti:
- razvoj novih, inovativnih dejavnosti na podlagi delovnih listov iz mape,
- nadgradnja posamezne dejavnosti in delovnega lista s pogovorom o tem, zakaj so stvari, o katerih se pogovarjate, pomembne za življenje,
- spodbujanje razmišljanja o povezanosti med našim vedenjem in odnosom, ki ga imajo drugi do nas,
- spodbujanje razmišljanja o pomenu razvijanja učinkovitih in sprejemljivih navad in vedenjskih vzorcev,
- spodbujanje razmišljanja o pomenu spreminjanja neustreznih, nekonstruktivnih, škodljivih in nesprejemljivih navad in vedenj,
- navezovanje dejavnosti in razmišljanja na aktualne teme, vprašanja, probleme pri otrocih ali v razredu in
- številne druge možnosti.
|
|
|
|